آموزش زبان نصرت 1 و 2 و 3
خرید آسان،ارزان،با اطمینان همراه با پشتیبانی.
با خرید نقدی از پرداخت هزینه پستی خودداری کنید.

آموزش زبان نصرت 1 و 2 و 3

قیمت: 7000 تومان

آموزش مكالمه زبان انگليسي در 90 روز بدون نياز به كتاب، جزوه و مدرس فقط با روزي 30 دقيقه زمان براي تمرين! شامل 450 ساعت فايل صوتي MP3 مكالمه زبان از مبتدي تا پيشرفته با آموزش گرامر و تلفظ كلمات به همراه آموزش بسياري از جملات و لغات پر كار برد زبان مطابق با آخرين متد هاي آموزش زبان دنيا. با مجموعه آموزشي زبان نصرت حتي در مسافرت مي توانيد زبان انگليسي را به خوبي فراگيريد. مهارت كامل در مكالمه زبان انگليسي در سه ماه با روزي 30 دقيقه گوش سپردن به هر درس. روش استفاده آسان براي تمامي سنين با هر سطح آشنايي با زبان انگليسي. هيچ نيازي به خالي كردن زمان اضافي خود براي يادگيري زبان خارجه نيست، با متد نصرت تنها با روزي 30 دقيقه كه مي تواند شامل زمان هاي غير مفيد روزانه شما همچون حين رانندگي، پياده روي، يا درون منزل و قبل از خواب باشد، به خوبي مكالمه زبان انگليسي را ياد بگيريد.
اين متد را يك نابغه زبان شناس انگليسي اختراع كرده و موسسه نصرت آن را به صورت فارسي در آورده آقاي نصرت بخاطر همين از طرف دانشگاه صنعتي شريف به لقب مبتكر نمونه انتخاب شده. شما بعد از تهيه اين بسته و گوش كردن بر طبق متد مشخص شده كه در طول فراگيري آموزش با ان مرحله به مرحله اشنا مي شويد، متوجه مي شويد كه چه تغيري در زبان شما روي ميدهد. شما به راحتي فيلمهاي آمريكايي به زبان اصلي را خواهيد فهميد. شما به راحتي به انگليسي صحبت ميكنيد و كاملاً ميتوانيد ارتباط برقرار كنيد. احساس ميكنيد معجزه‌اي روي داده است. چيزي كه بعد از سالها حضور در كلاسهاي زبان در دست يابي كامل به آن موفق نشده بوديد در ظرف كمتر از 3 ماه به بهترين نحو با كمترين زحمت محقق خواهد شد. نصرت معتبرترين موسسه تند خواني و زبان كشور است. آقاي نصرت اعتباري جهاني دارد و او همه اين موارد را تضمين ميكند. اين متد تا به حال در ايران و خارج از كشور (بيشتر خارج از كشور) ?? هزار فروش رفته است و هر ?? هزار مورد را شگفت زده كرده است.
نه نياز به تمرين هست. نه نياز به دوباره گوش كردن. نه نياز به نوشتن. در واقع شما سعي نميكنيد چيزي بياموزيد بلكه اين نوار با فرمولي كه در قرارگيري كلمات و جملات آن با فاصله‌هاي زماني خاص در آن مخفي است انگليسي را به شما مي‌آموزد. كارشناساني كه بر روي مغز انسان كار كرده‌اند معتقدند ضريب هوش با بالارفتن ميزان حافظه افزايش مي‌يابد. همچنين بررسيها نشان داده يك انسان ميتواند از 5 تا 6 درصد قدرت حافظه‌اش استفاده كند. اين ميزان در تيز هوشان حداكثر 9 درصد است. اين سي دي در فقط سه هفته به شما مي‌آموزد چگونه بصورت عملي اين مقدار را به 50 درصد افزايش دهيد. براي هميشه قلم و كاغذ را فراموش كنيد. يك كتاب پر از فرمول را روبرويتان قرار دهيد. مغز شما به طور خودكار همه فرمولها را حفظ ميكند و تا آخر عمر در حافظه شما باقي خواهد ماند. فراموشي را براي هميشه فراموش كنيد. (اينها بخشهايي از صحبتهاي آقاي نصرت است)
مجموعه کامل آموزش زبان نصرت 1 و 2 و 3 بدون کوچکترين حذفيات
به همراه دوره تقويت حافظه و مهارت يادگيري به عنوان هديه
برگرفته شده از جديدترين متد آموزش روز دنيا
تمركز و تقويت حافظه در ضمن يادگيري
تكرار مطالب در فواصل زماني مختلف
بدون نياز به كتاب و درس
شامل 1 DVD پر محتوا ( mp3 )
با قابليت اجرا بر روي انواع کامپيوتر و دستگاه هاي دي وي دي پلير خانگي
امکان ارسال با پيک موتوري و در همان روز براي شهر تهران وجود دارد
پس از ارسال بسته ، کد رهگيري پست براي شما SMS خواهد شد

خرید محصول        سوال از فروشنده







تاريخ : جمعه 18 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط میترا محمدی